وبلاگ

معرفی عوامل انیمیشن (1)

معرفی عوامل انیمیشن (1)

 

متحرک ساز- Animator

انیماتورها با استفاده از تصاویر و برنامه های نرم افزاری،  انیمیشن و جلوه های تصویری را برای همه چیز از فیلم ها و بازی های ویدیویی گرفته تا تلویزیون ، دستگاه های همراه و سایر اشکال رسانه ایجاد می کنند. انیماتورها همچنین گرافیک ایجاد می کنند و استوری بورد ، نقاشی و تصویرسازی را توسعه می دهند. آنها توالی های داستانی متحرک را ایجاد ، برنامه ریزی و فیلمنامه نویسی می کنند و به طراحی زمینه و هماهنگی تولید کمک می کنند.

 

مدلساز سه بعدی- 3D Modeler

مدلسازان سه بعدی شخصیت ها و محیط های سه بعدی را بنا می کنند که مبتنی بر هنر مفهومی است. برای ایجاد سطح یا پوسته مدل ها ، آنها بافت های دو بعدی را روی یک قاب دیجیتال رنگ آمیزی و بسته بندی می کنند. مدل سازها همچنین اسکلت های شخصیتی ایجاد می کنند ، سپس انیماتورها آنها را کنترل می کنند. مدل سازی با استفاده از برنامه های متنوعی انجام می شود.

شخصیت ها و محیط هایی که مدلسازان سه بعدی ایجاد می کنند برای بازی های ویدئویی و فیلم های سه بعدی و همچنین تصاویر و مدل سازی برای وب سایت ها ، طرح های گرافیکی ، انیمیشن ، جلوه های فیلم ، شبیه سازی ، طراحی پخش ، جلوه های ویژه ، شخصیت ها و وسایل برای فیلم ، جلوه های تلویزیونی ، استفاده می شود. این متخصصان چند استعداد همچنین تصاویر / مدل هایی را برای زمین شناسان ، معماران ، دانشمندان ، مهندسان ، آژانس های بهداشتی و غیره ایجاد می کنند.

 

کارگردان هنری-Art Director

مدیران هنری مسئول سبک بصری و تصاویر در مجلات ، روزنامه ها ، بسته بندی محصولات و تولیدات سینما و تلویزیون هستند. آنها طراحی کلی را ایجاد می کنند و دیگران را که کارهای هنری یا طرح بندی را توسعه می دهند هدایت می کنند. مدیران هنری طرح ها ، کارهای هنری ، عکاسی و گرافیک های تهیه شده توسط سایر کارمندان را بررسی و تأیید می کنند ، با مشتری برای ایجاد رویکرد و سبک هنری صحبت می کنند ، فعالیت ها را با سایر بخشهای هنری و خلاقانه هماهنگ می کنند ، بودجه ها و جدول زمانی دقیق را تهیه می کنند و طرح ها را به مشتریان ارائه می دهند برای تایید. مدیران هنری همچنین ممکن است کارمندانی را استخدام و آموزش دهند.

 

تدوینگر فیلم و ویدیو- Film and Video Editor

تصاویری را که باعث سرگرمی یا آگاهی مخاطبان می شود ، دستکاری می کنند. آنها فیلم های تهیه شده توسط اپراتورهای دوربین را ترتیب می دهند و برای تهیه محتوای نهایی با تهیه کنندگان و کارگردانان همکاری می کنند. وظایف معمول شامل سازماندهی فیلم های دیجیتالی با نرم افزار ویرایش ویدئو ، بحث در مورد تکنیک های فیلمبرداری و تدوین با یک کارگردان برای بهبود صحنه و ویرایش صحنه ها بر اساس دید کارگردان است. تقریباً تمام کارهای ویرایش در رایانه به اتمام رسیده است و ویراستاران اغلب آموزشهای مربوط به نوع خاصی از نرم افزار ویرایش را دارند. اغلب یک یا چند دستیار دارند که از وی پشتیبانی می کنند تا بتواند هر عکس را در یک پایگاه داده ردیابی کند یا فیلم دیجیتالی را در یک قسمت ویرایش بارگیری کند. دستیاران همچنین ممکن است کارهای ویرایش را انجام دهند.

 

فلش انیماتور(سریع)- Flash Animator

انیمیشن سازهای فلش با استفاده از Adobe Animate CC (Adobe Flash سابق) برای وب سایت ها ، فیلم ها ، تبلیغات و بازاریابی ، بازی ها و مواد آموزشی انیمیشن ایجاد می کنند. انیمیشن سازهای فلش همچنین ممکن است از Adobe Photoshop ، Illustrator ، Dreamweaver (Macromedia Dreamweaver سابق) ، Autodesk 3ds Max (3D Studio و 3D Studio Max سابق و After Effects) استفاده کنند.

انیمیشن سازهای فلش از مهارت های طراحی ، هنر و طرح عالی و همچنین تسلط بالایی بر بسته های سه بعدی پیشرفته برخوردار هستند. آنها با کارگردانان خلاق هماهنگ می شوند تا اطمینان حاصل کنند که انیمیشن از طراحی تعریف می کند و با تکنولوژی استفاده شده برای تولید محصول نهایی سازگار است. همچنین انیمیشن سازهای فلش ممکن است استوری بورد ایجاد کرده و ارائه های چندرسانه ای را طراحی کنند.

 

طراح و گرافیست- Graphic Designer

طراحان گرافیک از هنر و فناوری برای ایجاد گرافیک جذاب برای وب سایت ها ، آرم ها و تصاویر در همه موارد ، از تبلیغات گرفته تا هوا فضا استفاده می کنند. اکثر طراحان گرافیک موافقت خواهند کرد که در این زمینه شغلی پویا هرگز لحظه کسل کننده ای وجود ندارد.